نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1070
-
الف
+

«شیما بخشنده» از عروسک گردانی «کلاه قرمزی» تا بازی در سریال «ستایش»

در این گزارش با «شیما بخشنده» بازیگر نقش «عاطفه» در سریال «ستایش1» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «شیما بخشنده» کرکتر «عاطفه» سریال «ستایش1» متولد 28 دلو (بهمن) سال  1358 تهران بازیگر، عروسک گردان و نویسنده اهل ایران است.

شیما بخشنده

وی دارای مدرک کارشناسی رشته نمایش می باشد و فعالیتش در عرصه هنر را از سال1387 شروع کرده است.

این هنرمند ایرانی در سریال های عروسکی همچون «چرخ و فلک»، «بچه های دوستی»، «من و بابام و باباش»، «امداد حشرات»، «سرزمین بوبونی»، «سرزمین من»، «آوازخون کوچک»، «مدرسه نیلوفری» و «مدرسه موش ها» به عنوان عروسک گردان همکاری داشته است.

شیما بخشنده

شاخص ترین شخصیتی که «شیما بخشنده» عروسک گردانی آن را بر عهده داشته، «کلاه قرمزی» می باشد.البته وی در سریال عروسکی «کلاه قرمزی»، ابتدا عروسک گردان «دختر همسایه» بود، اما پس از درگذشت «دنیا فنی زاده»، عروسک گردان کلاه قرمزی شد.

شیما بخشنده

بانو بخشنده برای نخستین بار در سال 1389 در سریال «ستایش1» به کارگردانی «سعید سلطانی» در نقش عاطفه دوست ستایش حضور یافت.

این بازیگر ایرانی در سریال «فوق لیسانسه ها» محصول سال 1398 خورشیدی به کارگردانی «سروش صحت» در کنار بازیگرانی همچون «هوتن شکیبا»، «امیر کاظمی»، «امیرحسین رستمی»، «متین ستوده» و «سام نوری» نیز نقش آفرینی کرده است.

شیما بخشنده شما بخشنده

«خواب های خاموشی»، «خانه عروسک»، «آلات»، «درام های زندگی و پدر خوانده» از جمله  آثار نمایشی است که «شیما بخشنده» در آن های بازی کرده است.

وی دستی هم به نوشتن دارد و از جمله آثارش در حوزه کودک و نوجوان می توان به  کتاب های «رنگین کمان»، «مدرسه حشرات»، «تابستان شاد»، «سرزمین الفبا»، «کلبه بابا عماد»، «مدرسه نیلوفری» و «انگوریها»  اشاره کرد.

شیما بخشنده

لازم به ذکر است سریال «ستایش1» با بازی «شیما بخشده» به جز روز های پنجشنبه هر روز ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و  21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر